Vanaf vrijdag 17 december zijn de nieuwe VISpassen verstuurd. Dat is gebeurd middels een aantal bulkpartijen en afhankelijk van in welke partij uw VISpas zich bevindt zou hij, mits tijdig betaald vóór 1 januari op de mat moeten liggen. Het kan echter om diverse redenen zo zijn dat uw nieuwe VISpas op 1 januari nog steeds niet is gearriveerd. In de praktijk blijkt in zo’n geval meestal dat de adresgegevens niet kloppen, dat de betaling van het lidmaatschap nog niet is voldaan of dat er met de bezorging iets verkeerd gaat. Wat het probleem ook is: u wilt het waarschijnlijk zo snel mogelijk regelen. Zit u op dit moment nog altijd zonder je nieuwe VISpas terwijl u dolgraag naar de waterkant wilt?

Check dan op www.mijnsportvisserij.nl uw adresgegevens en de betaalstatus van uw VISpas. Heeft u wél tijdig betaald maar is uw nieuwe pas nog niet binnen? Download dan op dezelfde pagina een tijdelijk bewijs, met deze volwaardige vervanging van de VISpas kunt u zonder zorgen op pad. Stuur vervolgens wel even een berichtje naar ledenadministratie@vispas.nl met de vraag waarom uw VISpas nog niet bezorgt is. En bent u verhuisd, vergeten de adreswijziging door te geven en geen contact met de nieuwe bewoners? Dan kunt u via deze website tevens zelf een duplicaat aanvragen.