Het begon koud en nat vanochtend rond 0800 kwamen we op de stek aan en we merkten al gauw dat het nog net ff te donker was voor de snoek maar toch maar proberen en nadat de zon wat hoger stond en we al vele worpen verder waren begon de snoek met jagen links recht waar ik ook keek zag ik wel kolken en springende aasvis maar mijn kunstaas pakken ho maar uiteindelijk wist daan een snoek te haken maar deze kwam vlak voor de kant los jammer maar dat gebeurt na nog twee plekken geprobeerd te hebben zijn we maar in de auto gestapt richting almere poort om het daar te proberen helaas niks dat beet wel zagen we op een onbereikbare plek snoek jagen maar hier konden we niet bij daarna hebben we besloten om maar te gan focussen op de baars en het in t wel bekende kommetje in almere buiten te proberen eenmaal daar kwamen we jos en mario tegen die al aardig wat baars hadden als die het kunnen moeten daan en ik het ook wel dat bleek helaas niet zo makkelijk als gezegd na drie keer wisselen van shad en loodkop wist daan dan toch een manier te vinden om te vangen een klein 2” shad op een 3 grams loodkopje deed het hem en ook wij waren nu aan het vangen helaas niet heel veel groots maar vis is vis nadat we allebij het quotum baars hadden gevangen besloten we nog een stek te proberen net iets verderop en wist ik daar nog een baarsje te vangen de stek was helaas nog niet volgelopen met baars dus besloten we de vaart te proberen na een paar worpen op de vaart was het alweer tijd voor de prijsuitreiking en zijn we naar de manege vertrokken eenmaal daar kregen we te horen dat er toch best wat snoek gevangen ws wat best knap is aangezien het een hele taaie dag was voor de snoek